tisdag 9 mars 2010

Mer kort och snabbt!

Inte så högt och långt på kanten, mer snabbt och kort!

Det är farsans tips inför matchen imorgon mot Linköping. Jag förstår honom och vi har lite saker vi måste ändra på inför kvartsfinal 2. Jag tror Linköping tog 16 block i fredagens match, nästan 5 block per set. Det får vi nog räkna med i antal, men det gäller att inte sluta våga för det. Jag känner att vi har en stor chans att kvittera detta. Vi gjorde just dom fel vi pratat om att inte göra. Sånt brukar inte hända två matcher i rad. Jag drömmer om magisk stämmning i Vidåkershallen. Jag tänkte fira att jag varit nykter i 7 mån imorgon med en vinst.
Vi alla behöver hjälpas åt med.

Ses imorgon
/J

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ikväll är det dags att visa lite jävlar anamma och att du som kapten tar ditt ansvar och leder laget framåt. Den publik som kommer till matcherna betalar inträde och förväntar sig att ni gör ert bästa på varje boll. Knyt nävarna och spela det spel som vi alla vet att ni kan. Ta fram gnistan så fixar sig det här. Lycka till!

Petter sa...

Tråkigt med förlusten men grattis till det nya livet. Det måste ändå räknas som det stora i sammanhanget! Ser fram mot en bra match i Linköping på söndag.