fredag 19 mars 2010

2 av 4

Mitt tips gick väl sådär i kvartsfinalerna. Bara Falkenberg och Sollentuna gick in.
Dock är jag glad att jag inte fick in Hylte tipset. Dels för att jag gläds för Kalles skull, och dels för att jag tycker Hyltes behandling av de svenska unga spelarna är fel.
Bygg för framtiden och inte för ett panikvärvat sm-guld.

Vi hade inte mycket till chans mot Linköping. Tycker dock att vi föll med flaggen i topp. Vi har australiensarna en match i den tredje drabbningen. Tyvärr så var dom en storlek för stora för oss. Inget snack om den saken, rättvisst och kul för speaker Alexandersson att få vara sådär lite lagom dryg några veckor till.

Tänkte faktiskt skrivit ett längre inlägg idag om synen på vår säsong. Men det får vänta till söndag innan United - Pool matchen. För redan nu känner jag att orden och adrenalinet kommer flöda. Då kommer även semifinal tipset och förhoppningsviss även ett från Dave. Han fick ju fler rätt än mig sist.

Nu kallar familjen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om en spelare kommer utanför bygden är det tydligen helt fel enligt Jonas. Om Örkelljunga tar från Malmö är det ok, från Danmark lite ok men inte helt. Dave kommer från ? osv.

Anonym sa...

Jag tror att den anonyme bör läsa vad Jonas skriver ännu en gång...

andreas sa...

Vore roligt med en lista på de bästa speakers med kommentarer till dessa? Vem är mest opartiskt/partisk, snackar mest skit, mest dryg osv...