fredag 4 december 2009

Börjar känna mig som KKuriren

Först lite strul med tekniken här på blogger.com, sedan haft väldigt mycket att göra på jobbet.
Börjar känna mig som sportredaktionen på katrineholmskuriren just nu - Väldigt lite skrivet om volleyboll för tillfället.

**

Det var tyvärr tunnsått på läktarna mot Falkenberg. Varför? "Julmarknad", Kvk - Örebro eller tycker publiken det är för dyrt att gå på volleyboll i dagens ekonomiska samhälle. Jag har ingen aning, vill bara veta varför. Jag vill ha tillbaka den elektriska stämmningen i hallen till mötet mot Tierp. En match som vi måste vinna om vi ska ha en chansen att nå GP-slutspelet. Vi behöver publiken, och Vingåker som samhälle behöver oss. Måste finnas ett bra sätt att samarbeta på. Hur ska vi göra i klubben? Tyck till i kommentarfältet..

**

Nu är äntligen fredagsträningen här. Älskar den, mycket matchspel, Poffer och några andra juniorer är med och matchar upp. Det är då jag blir påmind om hur kul volleyboll verkligen är.
Tack

1 kommentar:

Anonym sa...

Försöka göra det som hylte lyckats med kanske?hitta sponsorer som kan "köpa matchen" och därmed ha gratis inträde? Eller kanske sänka kostnaden på inträdet?Finns nog inte så många 18åringar som vill betala 75kr för en match(speciellt inte i Vingåker)Men alternativ 1 tror jag skulle leda till lapp på luckan och en grym stämning på söndag.